Friday 11 February 2011

Enesetutvustus

Siit tuleb siis minu lühitutvustus.
Mina olen Kristi. Elan ja toimetan Tallinnas. Ametialaselt olen Gustav Adolfi Gümnaasiumi klassiõpetaja ja algõpetuse õppetooli juhataja. Tegelen väikeste õppurite ja nende õpetajatega. Lisaks sellele olen Tiigrihüppe SA koolitaja ja eTwinningu mentor ning kirjutan ka algklassidele õppematerjale. 
Kodus olen emaks kahele pojale ja kasvatan lisaks ka väikest koerapoissi. 
See kõik tähendab, et mul on palju toimetusi ja vähe aega, aga see-eest pole igavuse üle küll põhjust kurta.
Kuna olen loomult aktiivne ja pidevalt valmis uut avastama ja õppima, siis otsustasin oma õpinguid jätkata. Praeguses kontekstis olengi siis haridustehnoloogia magistrant. 
Loodan, et õpingud ja koosarenemine toob minu ellu uusi põnevaid inimesi, teadmisi, oskusi ja väljakutseid tulevikuks.

No comments:

Post a Comment